PORT BARTON, Fülöp -szigetek – A szépség a fejlesztés előtt

A 6 órás Jeepney -utazást Port Bartonba vittük, és bár a tervezett indulási idő előtt másfél órával megjelent a terminálra Az utolsó két ülőhely a Jeepney hátulján, néhány ketrecbe helyezett kölyökkutya mellett, és egy hatalmas halom poggyász.

Csomagolt Jeepney Ride a Port Bartonba
Útközben, elég biztos, hogy az eső visszatért, és szerencsések voltunk, hogy a Port Barton városába vezette a térdmagasságú pocsolyain keresztül.

Kockázatos utazás az elárasztott utakon Port Barton felé

A szállodánkban, az El Busero Inn -ben egy nagyon kedves és barátságos Peter fickó fogadott minket. Ellenőrizte minket a szobánkba a 2. emeleten, ami gyönyörű volt. Saját hatalmas terasza volt, kiegészítve egy fonott függőágyral, kilátással a tengerre. Valójában a tenger szinte az alatta lévő étterem lépcsőjére lépett fel, csodálatos volt. Sajnos az eső folytatódott, de valamilyen oknál fogva jobb, ha beragadunk az esőbe, ha a tengerre nézel.

Kilátás a fedélzetről az El Busero Inn -en

Másnap az eső megszűnt. A Port Bartonban a legfontosabb dolog a sziget ugráló túra a parti szigetcsoport sok lenyűgöző helyének néhányához. Nem volt hajlandó lefoglalni a túrát a nap első napján, így a napot a gyönyörű Fülöp -szigeteki strandon fekve töltöttük, és élveztük a tiszta égboltot. Az eső néhány órán keresztül délután visszatért, amikor csak lehűltünk a függőágyainkban, és egy hihetetlen villámkiállítást néztünk, amely terrorizálja a tengereket, nem pedig egy kilométert a szállodánk előtt. A fénycsavarok átszúrják a tengert és a fülhallgatójainkat, látványos összeomlásokkal. Soha nem láttuk olyan közel a villámot. Délután az ég éppen időben kitisztult, hogy rendkívüli naplementével kezeljen minket, amelyet néhány Pina Coladával élveztünk a kedvenc éttermi bárban, a Barton Bistro -ban.

Naplementekor koktélok a vízben – Port Barton

És ez volt a történet a Port Bartonban töltött öt napunkra, a reggelek napos és gyönyörűek voltak néhány órán keresztül, majd délután 3-4 órás zivatar lenne, mielőtt naplementekor kitisztultak a koktélok számára. Természetesen ez nem az ideális feltételek a tengerparti ünnepekhez, de biztos, hogy a tengertől távol lévő városokban lévő kávézókban ül, és várja az eső megállásának jeleit.

☞ Lásd még: A legjobb Palawan üdülőhelyek a Fülöp -szigeteken

Esős ​​időjárás Port Bartonban

Egy este a Barton Bistro -ban volt néhány extra koktél, és beszéltünk egy amerikai családdal, aki 10 napig volt a Port Bartonban. Minden nap volt egy csónakja, hogy vitték őket a szigetekre, főzzük ebédet, sőt még a Barton Town -ból szervezett helyi „túrák” költségének töredékén lándzsa horgászatot végeznek. Úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk szerencsénket velük egy szigeti ugró turnén, így másnap reggel találkoztunk velük a szállodájukban és elindultunk. Az időjárás már bizonytalannak tűnt, sötét felhők fenyegető a láthatáron. Sikerült eljutnunk néhány órányi jó búvárkodással, és néhány sikertelen kísérlet a lándzsa horgászat előtt, mielőtt a sofőr visszahúzta volna a hajóra. Nyilvánvalóan aggódott a következő vihar miatt, amely annyira rossz volt, hogy nem tudtunk visszatérni Port Barton városába. Kényszerítettünk, hogy visszavonuljunk egy közeli szigetre, hogy megvárjuk az agresszív Thunder zuhanyokat.

Őrült villám vihar Port Bartonban

Mivel a szigeten nincs más tennivaló, az amerikai srácok és én egy újabb búvárkodásra mentek. A víz sokkal melegebb volt, mint az eső, amely az égből öntött, mint egy hatalmas csaptelep. Amikor az időjárás megszűnt, visszamentünk a városba, és befejeztük a szabadnapot, ahogyan minden nap Port Bartonban tettünk, egy szép koktélmal a tengerparton, és figyelték a tengerre elhelyezett napot.

Az egyik a sok gyönyörű naplementéből Port Bartonban
Az utolsó napunkon, Port Bartonban, reggel 3 órás napsütés volt, amelyet sétáltunk és megnéztük a várost. Egy kakasharcon botlottunk, ami nem igazán a mi dolgunk, hanem azért, mert ez a filippino kultúra ilyen hatalmas része úgy döntöttünk, hogy megállunk és nézünk egy pár harcot. Arra gondoltam, hogy fogadást tegyek, ahogy a helyiek teszik, és arra gondoltam, hogy nem lehet sok fogadás egy csomó alulfizetett halásznál, de meglepetésemre a minimumfogadás körülbelül 30 dollár volt, mivel néhány edény elérte a 16 000 pesót, körülbelül 400 dollár körül. ! Ez hihetetlen összeg egy olyan sráccsoport számára, akik a tengerből származó megélhetéssel kaparnak. Mindenesetre végül csak nézőkké váltunk, és bár maga a sport nagyon félelmetes, az utcán az izgalom minden küzdelem előtt és alatt fantasztikus volt. Ötven vagy mAz érc srácok a tüdő tetején sikoltoztak, fogadásokat fogadtak és fogadtak, miközben egy srác mindegyikből összegyűjtötte a pénzt. Nem tudom, hogyan tartotta nyomon a nyomon. A harcok alig több mint egy percig tartottak, amikor a vesztes kakasot véresítették és élettelennek vitték el olyan kórusra, amelyben izgatottan érezték azokat, akiknek volt ilyen vagy pénzt veszítettek erre az eredményre. Érdekes volt enyhén szólva, és mivel a sport morbidja, szerencsésnek tartottuk magunkat, hogy tanúi vagyunk ennek, mert nem sok turista találja meg a Fülöp -szigeteken a megfoghatatlan hiteles kakasharcot.

Kakasharc Port Bartonban
Kattintson az alábbi képek bármelyikére, hogy megjelenjen a blog összes képének gyors diavetítése!

Jeepney -útunk elhagyja a Port Bartont

Egy másik kilátás az El Busero Inn fedélzetéről
A nap ünneplése Port Bartonban
Hála Istennek a délutáni napért

Ketrecbe helyezett kölyökkutyák a jeepney hátuljában
Édes jeepney

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat szerezünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolunk e kiskereskedőktől.