West Yellowstone vagy Bust!

Egy késő esti tűzijáték után egy kicsit aludtunk, és annyira csomagoltuk, mint az út. Ez csak egy rövid autóútra fekszik a West Yellowstone -ig a Jackson Hole -től, Wyoming, ha megnézi a térképet. De a térkép fekszik. Úgy gondolom, hogy a Yellowstone Nemzeti Parkot körülvevő teljes terület térképe megtévesztő. Lehet, hogy 50 mérföldet állíthat elő, és úgy néz ki, mint egy egyszerű kis utazás, azonban az igazság az, hogy a webes forgalom (aki nem akarja áthúzni és fényképezni az összes fantasztikus vadvilágról? A rendszeres megállók, hogy megnézhessék a világ néhány kiemelkedő látnivalóját, sokkal hosszabb meghajtót eredményeznek. Fantasztikus módszer, ha nem szabadul fel, és időt vesz igénybe az utazás kibontakozására.

Gyermekünk eddig néhány junior Ranger programot végzett az utazás során, ezért megálltunk a Colter Bay látogató központjában, és elégedettünk volt egy Rangerrel, hogy megfeleljen a tartózkodási kritériumoknak. A Rangerrel folytatott csevegés a bogarakról szól, amelyek annyira sújtják ezt a területet, valamint mindannyian sokat fedeztek fel arról, hogy pontosan milyen különféle földterületeket (State Park, Nemzeti Park, BLM stb.) Ajánlatot a bogarakkal, valamint arra, hogy miért robbant fel népességük ilyen gyorsan. Az arizonai vezetéssel sok olyan területet láthattunk, amelyet a bogarak teljesen elpusztítottak, tehát nagy aggodalmaink voltak, és a Ranger fantasztikus válaszokat kapott. Ezek a Ranger -beszélgetések nagy szerepet játszanak a javaslatok felsorolásában, amelyek szerint sokkal többet hoznak ki a Tetonokhoz, valamint a Yellowstone -hoz. Minden látogatóközpontnak megvan a maga karakter és tudományos esélye is, ezek egyáltalán nem egyablakosok.

Láttuk egy medvét Yellowstone -ban.

Hol szállhatnék meg

Keressen családbarát szállásokat West Yellowstone-ban a szokásos szállodáktól a személyi ünnepi bérleti díjakig a Stay22.com webhelyen:

És láttunk egy medvét! Kíváncsi voltunk, hogy megtörténik -e, valamint a medvék határozottan jellemzőek a környéken, ám már többször jártunk a parkban, és soha nem láttunk medvét. Ahogy az úton haladtunk, láttuk őt (úgy döntöttünk, hogy egy lány!) A fákkal, és majdnem eltűnnek. Megfordultunk, és visszatértünk, és valóban meg kellett néznünk, hogy megnézze, ő feküdt az erdőbe. Alig láthatja őt a képeken, bár ott van! Abszolút nagy bónusz ajánlat a vadon élő állatok játékához!

Ezután a régi hűséges felé indultunk. Valószínűleg a leginkább elismert látvány Yellowstone -ban, a régi hűséges, amit megpróbálunk nem hagyni minden alkalommal, amikor a parkba megyünk. Foglaltunk arra, hogy vacsorázzunk a régi hűséges fogadónál, amit mindig is akartam tenni. Hasonlóképpen szeretnék legalább egy éjszakát a fogadóban tölteni, azonban ez nem történt ezen az utazáson. Korai vacsoráztunk, és mesés volt. A környezet régi iskolai üdülőhely, fantasztikus ételekkel. Foglalás szükséges, ezért ügyeljen arra, hogy legalább egy nappal előre foglaljon. A népszerű Prime Rib büfé nem csalódást okoz. Az étterem szintén rendkívül háztartási barátságos, és a költségek megfizethető gondolkodásmódot jelentenek a helyről.

Megálltunk, hogy néhány festői meghajtót készítsünk a park belsejében, valamint néhány horgászatot. Ahogyan a napsütötte, kijött egy jávorszarvas, és csak lábát ivott a halászati helyünktől. Nem kaptunk semmilyen típusú fényképet, de láthatjuk őt a Ranger állomás területén lévő tábortűzből, valamint varázslatos volt.

Megvizsgáltuk a Yellowstone Lodge-ban, valamint kellemesen megdöbbent a nagy nagysebességű web, valamint a lakókocsi-barát parkoló, valamint más kényelmi lehetőségek. Háztartásbarát terek, valamint fantasztikus reggeli, valamint igazán fantasztikus hely, ahol reggel a West Yellowstone -t láthatják, további bónuszok voltak.

West Yellowstone Yellowstone Lodge

Összefüggő

A Jackson Hole felfedezésével, Wyoming -nek, hogy július 4 -én nem tetszik? Tűzijáték, valamint görögdinnye, felvonulások és piknik. Ebben az évben a Sziklás-hegység vagy a mellszobor kirándulása megállt, hogy megünnepelje az önbizalom napját Jackson Hole-ban, Wyomingban.
2010. július 17 -én “Nemzeti parkok”

A Yellowstone egy Dayyellone -i Nemzeti Parkban sok éven át a közúti utazási konténer -tőzsdén található. Májusban a Wyoming -szal átmentem, és a megadás északnyugati sarkába kerültem azzal a tervvel, hogy a parkot egy napon a lehető legnagyobb mértékben láthassam. Hogy a lehető legtöbbet hozza ki a…
2016. július 25 -én a “Montana”

Szakértői útiterv: A YellowstoneFor ebben a hónapban a professzionális útvonalat Janet Chapple -vel, a Yellowstone Treasures: The Traveler’s Buddy című könyv szerzőjével, a Nemzeti Parkba vettem fel. A frissített harmadik kiadás éppen áprilisban jelent meg, valamint a háztartásunk néhány hétig kerül ott a nyáron, tehát azt akartam, hogy…
2009. június 6. “Vendég posta”