Szállási reflektorfény: Hacienda los laureles

néha, mint utazók, szeretnénk kezelni magunkat. A Valentin -nap közeledött, ezért úgy döntöttünk, hogy megszórjuk, és egy kedves szállodában maradunk, amely talán megfelelne az Oaxaca város várható romantikájának. Úgy döntöttünk, hogy a gyönyörű Hacienda Los Laureles -en maradunk. Az Oaxaca, a San Filipe del Agua „Beverly Hills” -ben magasra ült ez a századi hacienda ez az elegáns forduló abszolút lélegzetelállító volt.

Becsekkolás

Guillermo, valamint Victor, a szállodai menedzser, valamint a foglalási menedzser üdvözölt minket. Átadtak nekünk egy ízletes margaritát, megvizsgáltak minket, és vezettek minket egy kedves tégla sétányon, amelyet egy Bougainvillea napellenző borított, amelyet széles oszlopok tartottak fel, íves nyílásokkal, amelyek a gazdag központi kert gyönyörű kilátásait készítették.

A szobák

Összességében 23 hely, valamint öt különböző osztályú lakosztály található a Los Laureles-ben, amelyeket az eredeti Hacienda, valamint az újabb kétszintes épület között osztottak. Helyünk egy kiváló king szoba volt, egy jól felszerelt és nagy lakosztály, gyönyörű kőcsempe zuhanyzóval, kézzel készített mahagóni bútorokkal, nagy king-size ágyakkal, valamint néhány hagyományos mexikói művészetgel, amely hangsúlyozta az egyébként bonyolult fehérre meszelt szobát. Meglepődve láttuk, hogy a régebbi, cső stílusú televíziós szettet látta az ágyon az ágyon túl, és elvárhatta volna, hogy egy síkképernyős TV -t láthasson ezen a költségtartományban a szoba.

A lakosztály egyetlen bejáratán kívül egy kis kör alakú asztal, valamint két szék volt, amelyek furcsa módon a túlnyúló lombkorona alatt álltak. Ez az ülés szintén élvezte a nagy kerti kilátást, amelyet csak néhány kusza, virágzó virágszőlő akadályozott, amelyek kecsesen esnek le a fenti ívekből.

Az étterem

A fényes és bájos üveg zárt teraszon, valamint a kert felé nézve a kiemelkedő Los Cypresses étterem, ahol az elit Oaxacan üzlet tagjai, a párok és a háztartások ebédeket és vacsorákat élveznek. Meglepő módon a menü rendkívül megfizethető volt, bár sajnos tapasztalataink szerint az ízek és a szolgáltatás nem annyira online, mint a hírnév. A szokásos rizzsel nem inspirálatlan anyajegyeket szolgáltunk fel, és addig nem kaptuk meg a növényi oldalsó étkezést, amíg a többi étkezésünk teljesen befejeződött. Amellett, hogy mikor jöttek a kísérők, hidegek voltak, gumiszerű, fagyasztott zöldségeket egy táskából. A személyzet megpróbálta kijavítani a problémát azáltal, hogy ingyenes darabot adott nekünk, ami jó volt.

Határozottan elégedetlen voltunk ezzel a prezentációval, hogy a szálloda többi része által kínált szolgáltatási szintet biztosítsunk, ám felfedeztünk néhány fantasztikus éttermet és hétvégi élelmiszerpiacot a szállodában.

Az utca túloldalán egy fantasztikus olasz stílusú étterem található, amely ízletes házi készítésű tésztákat, forró csokoládét és kenyeret kínál kiváló áron. Ha a Los Laureles -ben tartózkodik, javasoljuk, hogy próbálja ki a Cypresses étteremnek, mivel biztosak vagyunk abban, hogy tapasztalataink csak szerencsétlenek voltak, bár ugyanakkor sétálnak, és kóstoljanak ki néhány más étteremből a környék többi éttermét.

A kert

Ez az, ami valóban megkülönbözteti a Los Laureles -t a többi helytől, ahol maradtunk. Minden szoba, az étterem, valamint a békés medence területe, a jól ápolt pázsitok, a pálmafák és a trópusi virágok mese Eden felé mutat. Az odaadó kertészek fáradhatatlanul törődnek minden élettel, valamint a központi gyep növekvő részével, valamint nehéz munkájuk határozottan a terület kifogástalan állapotában mutatkozik meg. A rákos hegyi sziklák, valamint a csiripelő madarak zajának háttere csak a békét és a nyugalmat adja ennek a csodálatos természetes utópiának.

A személyzet és a szolgáltatás

A Los Laureles kifogástalan szolgáltatást nyújtott minden vendégének. Amíg ott voltunk, egy fiatal mexikói pár egy bájos interakciós vacsorát élvezett megnövekedett pedálokkal és gyertyákkal, amelyeket a szálloda személyzete készített. A szállodában töltött legelső napokon helyünkben hiányzott a meleg víz, azonban a karbantartó személyzet folyamatosan volt a feladat, valamint a legszebb, hogy illeszkedjen hozzánk, végül megváltoztatva a show -fejet annak biztosítása érdekében, hogy elégedettek vagyunk a hőmérsékleten a víz. Amikor elindultunk a városba, fantasztikus útmutatásokat kínáltak nekünk mind a taxi, mind a busz átutalására, valamint a recepciós izgatottan telefonálhattak minket taxival, vagy segítséget nyújtanak nekünk bármilyen lehetséges módszernél. Felfedeztük a Los Laureles személyzetét, hogy barátságos, átfogó, és az idő 100% -ának szenteltük a vendégeiknek.Elhelyezkedés

Az Oaxaca városának gazdag külvárosában, kb. 20 perc alatt busszal vagy 10 perc (50 pesos) taxival a városon kívüli taxival, a Los Laureles határozottan nem szerepel a „akció vastagságában”. A szállodát körülvevő lakóövezet azonban örömteli, és a festői Oaxaca -hegység lábánál helyezkedik el, rendkívül vad és természetes hangulatot biztosítva. Van néhány közeli étterem, néhány regionális üzlet, valamint egy templom sétatávolságra, így nem érzi magát a városból, ha itt tartózkodik, sőt, a békés szomszédság ugyanolyan békét is kínál Akárcsak a romantika, mint maga a város, valamint amikor Los Laureles kertjét látja, akkor valószínűleg nem akarja elmenni.

A gyógyfürdő

Ha az intenzív relaxáció hangulatában van, menjen a Los Laureles gyógyfürdőbe, ahol egy hagyományos gyógyító fogadja Önt, aki aromás gőzt, gyógynövényeket, énekeket és táncokat használ, hogy megnyugtassa, és pihenje a testét, mint a testét, mint a testét, mint a testét. valamint a lélek. Van egy Temezcal a helyszínen, amely egy hiteles pre-spanyol pulóverház. Az utazók általában csak turisztikai szaunákként fedezik fel a Temezcals-ot, azonban Los Laureles gyógyítója van, aki megőrzi a régi rituálék sok hagyományos rutinját, valamint a szokásos szokásait. Ha csak egy tipikus orvosi gyógykezeléssel foglalkozik, akkor élvezheti a szokásos arckezeléseket, masszázsokat, hidroterápiás foglalkozásokat, valamint hámlasztásokat, amelyeket elvárhat az osztály orvosi gyógyfürdőjétől.

Az árak

Az alábbiak szerint az áprilisi egy éjszakára vonatkozó foglalási lekérdezésen alapulnak. A költségek az ünnepektől és az évszaktól függően változhatnak.

Kattintson a fenti képre, hogy most helyet foglaljon el.

Átfogó

Az étteremben való étkezés mellett kiváló tapasztalatokkal rendelkeztünk a Los Laureles -ben, és határozottan javasoljuk azt a párok számára, akik bájos és nyugodt bázist keresnek, ahonnan megnézhetjük az UNESCO világörökségét, Oaxaca -t. A személyzet nagyszerű, a terek gyönyörűek, és a Központi Kertre néző kilátás, valamint a környező hegyek egyszerűen nem lehet legyőzni. Ha nem bánja, hogy néhány perc alatt a városon kívül van, akkor a Hacienda Los Laureles tökéletes lehetőség erre a hihetetlen városba.

Köszönjük Hacienda Los Laurelesnek, hogy Oaxaca City -ben tartózkodásunk során tartott minket. Mint mindig, minden gondolat, vélemény és értékelés továbbra is a saját, annak ellenére, hogy bármilyen típusú ingyenes szolgáltatást kapott.

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.