Hat év és számolás!

Ma van az évfordulónk! Nem a mi „utazási évfordulónk”, azonban az a esemény, amikor 6 évig együtt vagyunk. Amikor visszaadunk mindazt, amit tettünk, valamint pontosan, hogy miként nőttünk fel, nehéz elhinni, hogy csak ilyen hosszú volt.

Az imádnivaló pár!
22 éves korunkban kezdtünk randevúzni. Körülbelül 3 évig igazán jó barátok voltunk, valamint egy sorsos napon, amely Vernonból visszatért Calgaryba, beragadtunk az autópályán a Revelstoke közelében. Volt egy jelentős iszapcsúszás, amely akadályozta az utat. Az éjszakát ott kellett töltenünk, és körülbelül 2 -nél több napot, rendkívül hosszú utat tartva Albertába. Az utazás után a stimuláció világított!

Az első randevúnk legendás volt … a Fairmont Lake Louise -ban, 2007
Az első randevúnk meglehetősen figyelemre méltó volt. Az Albertában, a Louise -tóhoz mentünk, és a Fairmont Chateau Lake Louise -ban, egy rendkívül régi és rendkívül kedves szállodában maradtunk. Kirándultunk, és sétáltunk a lenyűgöző tó körül, és ez volt, hivatalosan pár voltunk 2007. május 27 -én.

Pár őrült fiatal Mexikóban, 2007
Azóta olyan sok rendkívüli dolgot csináltunk együtt, a rendkívül legelső nyaralásunkon Mexikóig, a jó barátokkal és a háztartással való táborozásig és a túrázásig a nepáli Himalája -ban. Felejthetetlen emlékeket készítettünk. Nevetünk, felfedezzük, és mindegyiket és minden nap együtt növekedünk. Reggel felkelünk, örülünk az életünknek, és örülünk, hogy egymással rendelkezünk.

Kapas -szigeten, Malajzia – 2009
Nincs olyan ember, akivel inkább az elmúlt 6 évet töltöttem volna, és mindketten annyira eksztikusak vagyunk, hogy megnézzük, mi a következő években számunkra.

Nézze meg ezt a videót, amelyet Nick összeállított rólunk … mi vagyunk!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.