Yangshuo – Végül Kínában vagyunk!

Annak ellenére, hogy Hongkong technikailag Kína része, még mindig nem éreztük magunkat, hogy még a valódi Kínában jártunk, és valóban előre néztük a határ átlépését. A nagyon hatékony metróvonalon voltunk, hogy elviszünk minket Hongkong belvárostól a Schenzen határvárosaig. Nem olyan hely, ahol valóban sok időt szeretne eltölteni.

Kiemelkedő hely a knock-off pénztárcák, a cipők és a ruhák választása. Volt némi gond ott, de nem volt olyan rossz. Miután böngészünk valahol buszjegyek vásárlására, végül felfedeztük egy biztonsági és biztonsági őröket, akik megértették a kézmozdulatainkat, és integetett ránk, hogy megfeleljünk neki. Megmutattuk a Bit Bus Ticket Stand -on, valamint a nő elmondta nekünk a Shenzhen -től Yangshuo -ig terjedő költségeket, 320 RMB (kb. 50 dollár).

Megdöbbentünk a magas költségekkel, de kijelentette, hogy ez a májusi nyaralás Kínában, valamint azt is, hogy a biztonsági és a biztonsági őr kompenzációt kap, hogy odavisz minket! Tréfálsz velem? Nem voltunk annyira örülve ennek, így elmentünk a következő fülkébe, és végül a 260 RMB -ért (fizető jutalék nélkül) jegyet kaptunk.

Az éjszakai busz, amely 7:00 körül húzódott fel, maradt azoknak, amelyeket Laoszban és Vietnamban is felhasználtunk, csak kissé jobb. Kihúztunk, és olyan földszintű ágyakkal rendelkeztünk, amelyek csak hosszú voltak ahhoz, hogy lefeküdjünk a folyosóba hajlított lábainkkal. Szegénynek éreztem magam azoknak az embereknek, akiknek a felső emeleten kellett aludniuk, semmivel sem, hogy tartsa be őket, amikor éjszaka átrepültünk.

Nick kényelmesebbé válik az éjszakai busszal Yangshuo -ba
Yangshuo -ban 5: 30 -kor mutattunk be egy torralmi zuhanás során. Csak annyit gondolhatunk, hogy „nagyszerű, csakúgy, mint a Fülöp -szigetek”. Ellenőriztük otthoni tartózkodásunkat, a Yangshuo Culture House-ot, és egy igazán jó szobában lefeküdtünk. 5 órával később felébredtünk, hogy az ablakunkban sugárzott napfény, csakúgy, mint a következő 3 éjszaka, amikor ott maradtunk!

Ennek az otthoni tartózkodásnak a helye fantasztikus, közvetlenül a városon kívül, egy kis sikátorban, ahol a regionális emberek a kártyakártyák körül ülnek, és teát készítenek. Guy játssza le egy hegedű kínai változatát, míg a fiatalok bicikliznek, szép vörös lámpákkal lógnak a fejük felett. A tulajdonos, Wei, valamint a háztartása olyan barátságos volt, és az otthoni tartózkodás kedves volt. Ez magában foglalta a napi 3 otthoni ételeket.

A reggeli egyszerű volt, pirítós, valamint mangó, banán, kínai alma és narancs. Az ebéd sült rizs volt (amire soha nem voltunk körül), valamint a vacsora számos különféle kínai étel nagy elterjedése volt: csodálatos és savanyú csirke, grillezett töltött paprika sertéshússal, pirított hóborsával, valamint gyömbérrel, keverje össze Sült marhahús paprika, valamint hagyma, teljesen főtt tök… és a tőzsdei folyt. Ez volt minden, amit esetleg enni lehet, és mindenki ült az asztal körül, és a pálcikával a kommunális ételekből ételt választott. Minden este minden bizonnyal előre vártuk vacsoráinkat.

Streetside BBQ
Utcai oldali vacsora és sörök is

A finom ételek mellett Yangshuo kedves területén voltunk, hogy megnézhessük a vidéket. A Guangxi tartománynak ezt a részét látványos tájainak értik, amelyek a földről emelkedő mészkő karsztokkal vannak pontozva. Hasonlóan a Thaiföldön, Vietnamban, Laoszban és a Fülöp -szigeteken; Soha nem láttunk ilyen sokat egy helyen.

A karsztok mindaddig nyújtanak, amennyire a szem minden irányban látható. Úgy döntöttünk, hogy a vidék és a karsztok közelében lévő legjobb módszer a kerékpárok bérlését és a fejét. Rendkívül alapvető térképet kaptunk magunknak, és elkészítettük a vidék felé vezető módszerünket. A Yulong folyó mentén, a mezőgazdasági területekkel, a kis falvakba lovagoltunk, a Guy elõtt a folyó partja mentén halászott, valamint a csendes hátsó utak mentén. Körülbelül 3,5 órán át lovagoltunk, mielőtt egy nap felhívnánk. Körülbelül 30 fok volt, és annyira rendkívül meleg voltunk, hogy visszatértünk a városba, belélegeztünk egy pár Gatorade -t, és délutáni szunyókáltra mentünk. Kiváló legelső nap Yangshuóban.

A kerékpározás legelső napján a Yangshuo vidékénél
átkelve a folyót

Gyors szünetet tartva a kerékpározásból
Egy srác „horgászni” a folyóban – egy autók és teherautó akkumulátor felhasználásával a halak megsütésére!

egy regionális hölgy kerékpározik a falvakkal
kilátás a Yangshuo vidékreGyönyörű rizs paddies, valamint karsztok a távolban
A második napot pontosan ugyanúgy töltötték, ám ezúttal azonban néhány közös turisztikai dolgot akartunk látni a környéken. Elmentünk a Moon Hillhez, valamint a Banyon fához. Ez a nap volt a tényleges ünnepnap, valamint az elsődleges utak tele voltak regionális utazók buszokkal, minibuszokkal, autókkal, motorkerékpárokkal és kerékpárokkal. Bátor voltunk, és a módszerünket és a forgalmat is szövöttük, folyamatosan csengetve a bit kormánycsengőnket! A Banyon fánál végződöttünk, egy 17 méter magas fa, 7 méter körüli csomagtartóval! Több mint 1400 évvel ezelőtt ültették, és egy park közepén helyezték el, az egyik oldalán a Jinbao folyó mellett.

A hatalmas, régi Banyon fa
Soha nem hallgatják meg a jeleket !!

Sétáltunk a folyóval, hogy nagyszerű legyen, valamint néhány kíváncsi regionális ember készítette a képet. Felfedeztük a Yangshuo -i embereket, hogy ilyen barátságosak legyenek. Mindenki kijelenti, hogy szia, amikor elmúlnak, és bár nem beszélnek angolul, megpróbálják a legnehezebb segítséget nyújtani, valamint szükség esetén a válaszadatokkal. A gyors Banyon -szünet után visszatértünk a 10 sebességű kerékpárunkhoz, elkerülve a füstöket, valamint más autókat, amikor a Moon Hill -hez készítettük. Parkoltuk a kerékpárunkat, kapott egy pár vizet, és elindultunk, hogy a mészkő szikla természetes hold alakú, amely belőle faragott. Nagyon jó. Úgy gondoltuk, hogy csak ott vagyunk, hogy távolról nézzünk rá, bár hamarosan rájöttünk, hogy valóban azt sugalljuk, hogy felmászunk a szikla tetejére, hogy nagyon első kézből kilátást kapjunk.

A Moon Hill kilátása alulról

Tehát a 800 sziklavágó lépcsőn felmentünk. Csöpögöttünk, és azt is sugalltam, hogy csepp, izzad. Túl volt a nedves, valamint aznap 33 fokos fok. A tetejére tett túra azonban teljesen megéri, a kilátások fantasztikusak voltak. Lehet, hogy körülöttünk nézzünk ki, és láthatjuk, hogy a karsztok dombjait a földből kiindulják, és köztük kis falvak voltak, ez nagyszerű volt.

Nick elindítja a rendkívül nedves túrát, mint a Moon Hill tetejét

eljutott a Moon Hill tetejére
Kilátás a Moon Hill tetejéről – vidék, valamint a távolban lévő összes karszt

Mondanom sem kell, hogy a származás sokkal könnyebb volt. Visszatértünk a kimerült lábainkat a kerékpárra, és visszatértünk Yangshuo -hoz. Felfedeztünk egy fantasztikus bithelyet ebédelni; Párolt, valamint sült sertés gombócok szója, valamint chili szósz, ideális ebédfolt! Olyan nagy volt, hogy párszor enni enni.

nő, aki nagyon szeretett sertéshús és zöldséggombóinkat készít

mmm, finom homályos összeg, valamint a gombócok párolása
A harmadik, valamint az utolsó, a Yangshuo -i napunk nagyon hasonlókhoz hasonló volt: Éljen fel, mint egy finom friss reggeli, béreljen biciklit, és induljon el! Ezúttal más irányba mentünk, a Li folyóig, valamint a Fuli falu felé. Ez még messze volt a legjobb utazás. Alig volt egy autók és teherautó az úton, csendes volt, látványos a táj, a falusiak a módszer mentén olyan kedvesek voltak. Rendkívül békés napként. Megálltunk a folyó mentén egy kicsit kávézóban egy italhoz, valamint a Great Down -hoz, mielőtt még jobban elvégezték volna a módszerünket. Valójában végül hiányzott a Fuli kikapcsolása (ami nem váratlan, mivel semmit nem írunk angolul), és ezért néhány rendkívül vidéki faluban végződött, kiváló látnivalókkal. A nők csigákért pásztáztak a folyóban, a vízbivalyok lehűltek a sáros vízben, valamint a gazdálkodók az utcákon sétáltak bivalyukon. Igen, határozottan nem gondoltuk, hogy vissza kell vonnunk Fuli -t.

A helyi emberek csigákat keresnek
Mi vagyunk az egyetlen turisták a mérföldek körül

Haha, remek!
Lenyűgöző rizs padok a mi módszerünkön

Kicsit kompot vettünk a Li folyón, Fuli városába, amelyet a kézzel készített rajongói számára megértettünk. A bit sávok tele voltak üzletekkel, srácokkal, valamint a nőkkel, akik festési képességeiket a kézzel készített selyem rajongókra, a nemzedékről nemzedékre átadott készségekre alkalmazták. Körbekerültünk, mielőtt időben visszamentünk Yangshuo -ba, hogy házi készítésű vacsoránkat kiszolgáljuk!

Bit komphajunk, hogy elvigyen minket a Li folyón, a Fuli Village -beKézzel készített rajongók kiszáradnak a napfényben, Fuli Village
Aznap este kielégítettünk néhány kiváló embert, Jeanette & Nic -et, egy pár Angliából, akik 3 éve utaznak, amelyek felét az országokban kerékpároztak! Annyira vidámak, pozitívak és könnyűek voltak, valamint élvezetük volt velük való csevegés. Még nincs tervük, és még mindig élvezik az úton való tartózkodást. Igazi inspiráció voltak.

Másnap reggel kihúztuk a fájó testünket a meleg ágyunkból, és egy regionális busszal ugrottunk, hogy egy órás útra vigyünk minket Guilin városába.

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, valamint más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.