A július tizenegyedik

kalandos Kate kapcsolt linkeket tartalmaz. Ha ezen linkeken keresztül vásárol, akkor jutalékot fogok keresni, ha Önnek külön költségeket jelentenek. Kösz!

Ossza meg a Twitteren
Megosztani Facebookon
Ossza meg a Pinterest -en
Ossza meg az e -mailben

Isten áldja meg a Facebook -ot. Ez a platform annyit adott nekem-az a képesség, hogy kapcsolatba léphessek a rég elveszett barátokkal, a távoli és utazási barátokkal való kapcsolatfelvétel képességét, valamint a fotók gyűjteményét, amelyet kincsem.

De különösen szeretem a Facebook -emlékeket – visszatekintve, és látom, mit csináltál egy, kettő, öt vagy tíz évvel ezelőtt.

A közelmúltban a Facebook Memories olyan keresztmetszetet adott nekem, amelyet 2007 óta minden év július 11-én osztottak meg, és ez arra késztette, hogy megálljak és gondolkodjak. Életem évről évre annyira megváltozott, különösen, amikor a karrieremről és a pénzügyeimről van szó.

Szeretném megosztani veled manapság és megmutatni, hogyan változott az életem az idő múlásával.

2016. július 11 -én Johannesburgban voltam. Beth és én stílusosan fedeztük fel a várost. Elmentünk a dél -afrikai legmagasabb épület tetejére, megjegyezve a golyó lyukat, és egy önmagáról készítettünk egy furcsa elhelyezett diócrackerrel. Az új, modern Gautrain -t lovagoltuk a város egész területén, és majdnem bajba kerültünk a biztonsággal, hogy zöld gyümölcsleveinket a fedélzetre hozzuk. Kaptunk egy pimasz Nando -t, és 9 dolláros pohár pohár veuve kliquotot ittunk a szállodai bárban. És éppen ezt követően egy repülőgépre ugrottunk a Kruger Nemzeti Parkba néhány napig a vadon élő állatok foltozásakor.

Jó: Ha el tudja vinni a legjobb barátját Afrikába üzleti osztályú járatokon, valamint a világ egyik kedvenc butik szállodájában való tartózkodást, ez nagyjából az a végleges jel, hogy elkészítetted. Továbbá, ha egyszer elmentél az üzleti osztályba, örökre megváltozott.

Ez az utazás emlékeztető volt arra is, hogy mennyire fontos a megfelelő utazási társak kiválasztása. Véletlenül szeretem Johannesburgot, de tudom, hogy a nem utazó-blogger-barátaim többsége félne tőle, vagy utálja. Beth pontosan az a fajta ember, aki élvezné azt-nyitott, optimista és vágyakozik arra, hogy egy kevésbé szeretett aranyat bányászjon.

A rossz: Néhány nappal később válságba kerülnék, amikor egy hete egy hete kaptam egy nagy ellenőrzést, amelyet egy hete kaptam egy kampányra. Ez összesen 40 dollárt hagyott a bankszámlámon. A bankom már feldolgozta és befejezte a csekket, ez tette ezt őrültségé; Ez csak azért történt, mert a küldő bankot csalás sújtotta, és biztonsági okokból visszahívta az elmúlt két hét összes kimenő kifizetését.

Hadd mondjam el neked, ez kevésbé kellemes, hogy ügyfelét a Skype -n keresztül hívja át egy bokor közepétől a Limpopo tartományban. “Bank átutalással kell fizetnie nekem, és ma meg kell tenned” – mondtam határozottan. Elégedettek.

2015. július 11 -én Beratban (Albánia) voltam. A negyedik nyáron egymás után felfedeztem a Balkánt, és felütöttem néhány olyan helyet, amelyet még nem láttam. Egy szép szállodai szobában tartózkodtam 18 dollárért éjszakánként, és csodálkoztam, hogy a város napközben meghalt, de több száz, ha nem több ezer ember volt naplemente alatt. Éppen egy hetet töltöttem a Saranda üdülővárosában; Következő lépés volt a Tirana, egy város, amelybe azonnal beleszeretek.

Jó: A saját feltételeimmel utaztam. Visszatekintve 2015 -re, mint amikor a csúcsutazáson voltam – elegendő pénzt kerestem, hogy bárhová menjek, és nem volt lakásom, amit otthon fizethetek, ezért szabadon költhetek, költeni, költeni. Találkoztam rengeteg különböző blogger -baráttal Európában, megütöttem az első zenei fesztiválomat, sőt néhány napot töltöttem egy szellemmel Montenegróban.

Rossz: Kicsit túl gondtalannak érezte magát – és ez nem volt helyes. Rájöttem, hogy ez jó probléma. 2015 közepére úgy éreztem, hogy az elmúlt évben csak édességet eszem. Nem akartam olyan ember lenni, aki évek óta hátizsákot és partikat, üldözve a napot, és örökké ütve a 25 éves gyerekeket. Ideje volt néhány gyökeret letenni. A következő februárban költöznék New Yorkba.

2014 júliusában Londonban voltam. Valójában fogalmam sincs, mi történt kifejezetten július 11 -én, mivel nem volt Facebook -hozzászólásom attól a naptól, de a környező napok bejegyzéseim vannak, és kitalálhatom, mi történt akkor. Néhány nappal ezelőtt éppen hazaértem Szlovéniából, és a következő Finnország felé tartottam. Annyira kimerültem az utazásaimtól, hogy a londoni időmet a pihenés felzárkóztatásával töltöttem.

A jó: A fő pénz végre jött be, és következetesen. Végül nagymértékben repedtem az affiliate marketing és a passzív jövedelem. Számos blogkampányért is fizetettem. Még mindig ünnepi vagy-örök módban voltam, tehát annyi munkát vállaltam, amennyit csak tudtam. Az elmúlt két hónapban fizetett kampányokat végeztem Máltán, Írországban, Horvátországban és Szlovéniában; A következő másfél hónapban fizetett kampányokat folytatnék Finnországban, Olaszországban és Németországban, plusz fizetetlen utazások Franciaországba és Norvégiába.

Fizethetnék egy lakás feléért egy kedves szomszédságban Londonban, ésnullnull