7 ötlet az utazáshoz Latin -Amerikában – Központi és Dél -Amerika @Lodgeoapp

A Latin -Amerika rendkívüli hely, mint a különböző világok gyűjtemény valamint az ember alkotta katasztrófák, amelyek mindegyike a kontinenst úgy alakította ki, ami ma van. Van valami rendkívül eltérő a Latin-Amerikában az utazásban, összehasonlítva valahol Délkelet-Ázsiával, abban az értelemben, hogy még a jól utazott útvonalakat sem csak a követéshez fektetik be a következő.

Fotó: Fabien Moliné az Unplash -on

Egyéb cikkek, amelyeket elolvashat:

21 kevésbé utazott úticél, amelyek arra késztetik Önt, hogy láthassa Dél-Amerikát

DIY utazási terv Dél -Amerikában – Minta az utazási terv útja, ötletekkel a meglátogatható helyszíneken

Hogyan lehet átlépni a határokat Dél -Amerikában? Peru, Bolívia, Uruguay, Brazília és Chile

San Blas vitorlázás – Panama Kolumbiába a San Blas -szigeteken, Ave Maria vitorlázással

Átlépési határok Közép -Amerikában: Földi utazás Nicaraguából Panamába Costa Rica segítségével

Ó, nem, Latin-Amerikában nem olyan egyszerű, ha csak az áramlással együtt söpörünk, ami része annak, ami annyira kifizetődővé teszi, sokkal több esélye van arra, hogy elinduljanak a pályán, és valódi tapasztalatokkal rendelkezzenek. valódi emberekkel valódi helyeken.

Tartalomjegyzék

Itt található a 7 ötletünk a Latin -Amerikában való utazáshoz!
1. Bölcsen tervezze meg az utat.

2. Foglalja le a szállást előre
3. Fedezze fel az alapvető spanyolokat
4. Hozzon megfelelő ruhát – mind télen, mind nyáron!
5. Elégedett a helyiek
6. Mindig hozzon dollárt!
7. Maradjon a formájában, és ne feledje, ne feledje ezt a 7 kritikus ötletet Dél -Amerikában az utazáshoz:

Itt található a 7 ötletünk a Latin -Amerikában való utazáshoz!

1. Tervezze meg az utat okosan.

A legtöbb hátizsákos, aki egy legendás latin -amerikai utazást indít, válassza ki a két különböző útvonal egyikét – Argentínától Közép -Amerikáig, amíg el nem érik Közép -Amerikát vagy a Mexikóból a másik módszert, amíg el nem érik az ushuaia -t, Argentínát. A program útvonalai eltérőek, azonban ezek a leggyakoribbak.

Fotó: Leslie Cross az Unplash -on
A latin -amerikai utazás annyira különbözik azt, hogy mondjuk, a hátizsákot a Délkelet -Ázsiában, hogy vannak valóban néhány zsákutcák útja, ha nem végzi el először a kutatási tanulmányt. Vegyük például például Patagóniába tett utazásunkat – Puerto Monttban mutattunk be, készen álltunk arra, hogy Torres de Alpine -ba induljunk, csak hogy felfedezzük, hogy az összes kompot elhelyezték, és nem tudtuk vágni Argentínával, hogy Kach -ként odaérhessünk, hogy Kach -ban odajuthassunk. Az egyikünknek vízumra volt szüksége. A repülés nem volt szó, tehát gyorsan megsemmisítettük ezeket a terveket, és újakat kellett találnunk, ami önmagában is érdekes volt, és rendkívüli utazást eredményezett, ám végül is holtpont volt, mint mi volt. 1090 km -re való visszautazáshoz az irányba, ahonnan éppen jöttünk! Vannak bármilyen típusú természeti jelenség, amely blokkolhatja az utat, a legnagyobb az Andok -hegység, valamint a hatalmas, átjárhatatlan gleccserek!

Fotó: Adèle Beausoleil az Unplash -on

A latin -amerikai téves számítás egy másik rendkívül nagyszerű példája egy fiatal utazótól származik, amelyet Panamában elégedettek. Az összes módszert az Egyesült Államokból egy 125 cm3 -es motorkerékpárral, Mexikóval és Közép -Amerikával kapta meg, végül Panamába került, ahol egy kis kiadással találkozott – a Darien Gap! Ez a sűrű, áthatolhatatlan dzsungel, valamint a mocsár, valamint a 160 km hosszú, valamint az 50 km széles terület, elválasztva Panamát Kolumbiától, így a két ország közötti hagyományos útutazás gyakorlatilag lehetetlen. Megkíséreltek egy autópálya fejlesztésére a réssel, bár gyorsan elhagyták, mivel a dzsungel bármi gyorsan lenyel, mint az építés. A személyt ezután Panamába ragadta a motorkerékpárjával, és megpróbált felfedezni bármilyen típusú hajótulajdonosot, aki elhozhatja őt, valamint a Karib -térségben lévő kerékpárt Kolumbiába. Nem volt reménykedõnek, amikor a vitorlásunkra távoztunk, és még soha nem hallottuk, hogy átjutott -e vagy sem.

Fotó: Azzedine Rouichi az Unplash -on
Ez az egyik legszembetűnőbb út: Argentína – Uruguay – Paraguay – Brazília – Bolívia – Chile – Peru – Ecuador – Kolumbia – Panama – Costa Rica – Nicaragua – Honduras – Guatemala – Mexikó – Mexikó

2. Foglalja le a szállást előre

Szerettük a hátizsákot Délkelet -Ázsiában, valamint amikor egy új helyen mutattunk be, csak egy last minute ágyat fedezünk fel, vagy sétálunk a városban, és nagyszerű ajánlatokat keresünk. Könnyű volt! Amikor azonban több mint egy évvel ezelőtt megjelentünk Dél -Amerikában, rájöttünk, hogy nehezebb csak bemenni, mivel a hosteleket nem mind a város egyik területén találják meg.

Vegyen be egy hatalmas várost, mint például a Santiago de Chile, nem a Greatesnullnull