Cafayate a Tilcara és a Salt Flats: Road Trip felé Argentína északnyugati részén

„Ön ezt az utat?” Felkiáltott a Saltában található ingyenes gyalogtúra útmutatója. “Általában elárasztott, valamint egy nagyon őrült meghajtó.”

Hallottuk, hogy a Cafayate -tól a Cachi -ig tartó út szegény volt a többi bloggertől, azonban a regionális argentin, aki azt mondta nekünk, hogy szegény volt, még egy felkelés volt. Az esős évszakban a Salta tartományban utaztunk, vagyis az utak bezárására, földcsuszamlásokra és árvizekre várhatunk a 40. út mentén.

Elindultunk a Cafayate -ból ködös boros agyakkal, valamint a napsütéses napokon keresztezett ujjainkkal.

Kattintson ide.

Ne hagyja ki a videókat a bejegyzés végén!

Cafayate → Cachi

Távolság: 171 kilométer

Útvonal: 40

Időtartam: 5,5 óra, beleértve egy ebédmegállóot egy kis étteremben

Útviszonyok: Kavicsos, poros, keskeny foltok

KIVÁLASZTÁSOK: Quebradas del Los Flechas táj, Cachí

Hol maradtunk: Hotel Pueblo Antiguo

A Cafayate elhagyásától számított 29 kilométeren belül a járda véget ért. Semmi sem lenne poros, göndör utak a Cachí -i utazásunk időtartama alatt!

A táj elhagyatott volt. A sivatag, a kaktusz, valamint az út szélén lévő alkalmi kunyhó körül vett minket. A nézetek rendben voltak, de eddig nem adtunk fel azt az igazságot, hogy ennek az útnak a környék egyik legjobbja volt.

Amint elértük a Quebradas de Los Flechas -t, véleményünk megváltozott. Drasztikusan.

Miután a Quebradas de Las Conchas -szal a Salta -tól a Cafayate -hez vezetettünk, nem hittük, hogy a táj sokkal jobb lehet a közúti utazásunk során. De amikor bementünk ezekbe a quebradákba, teljesen elrobbant minket az egyenetlen homokkő kőzet formációk, amelyek minden fordulóban üdvözöltek minket.

A Quebradas de Las Flechas látványos volt. Ez egy kötelező meghajtó út a régióban
Csak néhány más járművel ezen az úton, alapvetően mindegyikünknek volt a gyönyörű kilátása. Számos alkalommal meghúztuk a fényképeket, így nem tettünk a legnagyobb időt, azonban nem tudtunk segíteni magunknak.

5,5 órás vezetés után bármilyen eső vagy elárasztott utak nélkül megjelentünk Cachí -ban. Azt hiszem, szerencsések vagyunk! Körülbelül 5500 lakosú kisváros (akik elsősorban a Díaguita emberek leszármazottai) a Cachi Nevado lábánál találhatók, amely számos Goliath -hegyi csúcs lánca, a legmagasabb 6380 méter.

Cachí bit városa valóban meglehetősen festői volt
Fogyatékos épületeivel, valamint a könnyed helyiekkel is valóban élveztük ezt a kisvárosot – különösen a út oldalát a quesadillas kecskesajttal!

Ezek voltak a legjobb quesadilla, amelyet a legédesebb nők készítettek
Cachí → Salta → Tilcara

Távolság: 336 kilométer

Útvonal: 33 Cachí Salta -ba, valamint a régi 9 -es út Salta Tilcara -ba

Időtartam: 6,5 óra, beleértve egy 30 perces ebédszünetet

Útviszonyok: Jó. Kikövezett. keskeny és szeles a 9. útval

KIVÁLASZTÁSOK: Kapcsoló utak. Nézőpontok. Régi út 9

Hol maradtunk: Posada con los Angeles

A reggeli betartása összecsomagoltuk a Bit Chevy Hagyományt, és újra elindultunk az útra. Az autók és a teherautók utazása sokkal könnyebb, mint a tömegközlekedés! Időnként még csak nem is csomagoljuk a táskáinkat, és csak a csomagtartóba dobunk.

A mai terv az volt, hogy észak felé haladjanak Salta felé, ahol elindítottuk a közúti kirándulást. De ahelyett, hogy csökkentenénk a kocsiból, megkerültük a várost, és tovább folytattuk az északi Tilcara városát, amely Bolívia és Chile határai közelében található.

A nap azzal kezdődött, hogy teljesen hiányoztak a völgy „kötelező látványos” kilátásairól az alábbiakban, mivel vastag, alacsony függő felhők. Bosszantva, és érezve a FOMO (félelem hiánya) hatásait, sok hajtű fordulat mentén kezdtük le a leszállást.

Alig láthatjuk előttünk. A lámpáink világítottak, a köd vastag volt, valamint az út hihetetlenül szeles volt. Sok részben lehetetlennek bizonyult volna, hogy még egy járművet átadjunk. Szerencsére senki sem jött fel a dombra, csak lement.

Az antiklimaktikus meghajtó után a visszaesésekkel valóban eseményes meghajtó lett.

Megtaláltuk és megöltünk egy madarat, sok halott tarantulát láttunk az úton – valamint egy rendkívül életben. Számos lámát, valamint szamarat, egyedülálló temetőt, valamint egy véletlenszerű regionális ünnepséget észleltünk a zenével és az ételekkel!

Folytatva a tájunk szárazról és csupaszról is megváltozott, gazdag és tele is. Miután elhaladt az SA -nAz autópályán lévő LTA városban a régi 9-es úton, valamint vastag, környezetbarát fák, rohanó folyók és keskeny gorgok körül vettünk.

Határozottan nem voltunk már a sivatagban … amíg nem jelentkeztünk a Jujuy tartományban.

Arra gondoltuk, hogy teljes napunkat Purmamarcában vagy Tilcarában kell -e vezetni, bár az utóbbiakkal úgy döntöttünk, és örülünk annak, hogy megtettük. Ennek a bit városnak nagyon „bolíviai” érzése volt, hagyományos kézműves, ruhadarabokkal és műalkotásokkal, amelyeket eddig még nem látottunk Argentínában tartózkodásunk során. A láma (yum!) kiszolgált éttermek, valamint sok nőt aboriginal ruházatba öltöztek.

A láma hús valóban igazán ízletes!
Ez az egyedülálló hegyi falu az Andok -hegység lábánál helyezkedik el, a Quebrada de Humahuaca -völgyben, valamint 2500 m magasságban.

Tilcara → Salinas Grandes → Purmamarca → Tilcara

Távolság: 124 kilométer

Útvonal: 9, 52

Időtartam: 4 óra visszatérési vezetési idő

Útviszonyok: Jó. Kikövezett. Szeles

KIVÁLASZTÁSOK: Kapcsoló. Valley kilátások. Magas magasságpont. Sós lakások. Színes hegyek

Megértette, hogy Argentínában vannak sós lakások? Mindent hallottunk a Bolívia világ legnagyobb lakásairól, azonban nem volt olyan fogalma, hogy Argentínának is volt sajátja. A sós lakások voltak a cél, valamint az elsődleges hely, amelyre előre néztünk ezen a napi meghajtón, ám amint kiderül, valóban élveztük az ottani utazást is.

A Tilcara és a Pass közötti meghajtó gyönyörű volt!

Bit autóink és teherautóink megzavarodtak, és felrobbanták a hegyoldalt, mielőtt a legnagyobb pontot 4 170 méterre érik el. Kiugrottunk az autókból és a teherautóból egy foto-opra, és hamarosan rájöttünk, hogy pontosan milyen hihetetlenül intenzív volt a nap, valamint hogy a légzésünk kissé megkísérelt. Kell, hogy elegendő ivóvíz legyen ezen meghajtók során.

Whoo Hoo! A passz tetején vagyunk?

Ebből a magasságból lefelé láthatjuk a vakítóan fehér sót a távolban!

Érezve, hogy az autók és a teherautók kissé megrázkódnak, kinyitottam az ablakomat, hogy bármilyen hangot meghallgassam. Ott volt, sípoló zaj volt. Volt egy lapos gumiabroncsunk.

Úgy tűnik, hogy amikor egy autót bérelünk, akkor egy lakást kapunk. Áthúzva, gyorsan kiszabadítottuk a tartalék gumiabroncsot a csomagtartóból. A nap verte a tisztességes bőrünket. A talaj puha, kavicsos és homokos volt, és az emelőt gyakorlatilag haszontalanná tette. Az autók és a teherautó egy ponton valójában leesett az emelőből. Kerestem egy lapos kőzetet, amelyet alapként használhattam, és büszkén visszatértem a kő tartására. Megtettem a részem!

A gumiabroncs cseréje 3500 m -nél nem ideális
Néhány perccel később nagyszerű voltunk menni, mint ahogyan visszatértünk a távolban csillogó fehér tömeg felé.

Az Argentína sós lakásának lenyűgöző eleme az, hogy van egy út, amely szorosan vágja a középpontját. Tehát ahelyett, hogy a terület kerületét kellene, közvetlenül átjuthatunk. Autó parkolás abban, amit úgy gondoltunk, hogy a leginkább „fehér” terület, kiugrottunk, és megpróbáltuk elkészíteni néhány olyan optikai illúziós képet, amelyet mindenki olyan jól teljesít, bár hamarosan rájöttünk, hogy egy harmadik személyre van szükségünk, hogy valóban elkészítsük a képet –

A kép kudarcától függetlenül félek a sós lakásoktól, amelyek 3450 m magasságban ülnek, és 212 km² -es területet fedünk le. Miután gyakorlatilag vak a fehér lakásokra bámultak, úgy döntöttünk, hogy itt az ideje továbbmenni.

Só, só, valamint több só!

A Tilcara módszerének elkészítésével megálltunk a Purmamarcában, egy még kisebb városban, amelyet a színes hegyek miatt megértettek.

A hét színű domb pontosan úgy tűnik, mint egy domb, amely 7 különböző színből áll! Különböző kőzetek, valamint ásványok vezettek a kedves vörös, rózsaszínű, lila, környezetbarát, valamint a hegyen lévő Browns fejlesztéséhez. A legjobb idő a Purmamarca megtekintésére éppen hajnal után, amikor a színek valóban felbukkannak, nem pedig 16:00 órakor, amikor elmentünk …

Volt néhány felhők, és a megvilágítás nem volt nagyszerű, bár ott vannak, a 7 színű hegy!

Tilcara → Salta

Távolság: 200 kilométer

Útvonal: 9 (új), 66, 34, 9 (új)

Időtartam: 2,5 óra

Útviszonyok: Jó. Kikövezett.

KIVÁLASZTÁSOK: Nincs igazán!

Hol maradtunk: Posada del Angel

Mivel már voltunkTapasztalt a festői „régi” út 9 -et, valamint azóta, hogy bérautóinknak és teherautóinknak 11:00 óráig kellett visszatérniük, a gyorsabb autópályát választottuk Salta felé.

Van néhány gázállomás a módszer mentén, hogy kitöltse, mielőtt visszatérne a városba, bár ettől eltérően nincs valójában semmiféle „látnivaló”. Ez a leggyorsabb módszer az elsődleges városba.

Autók és teherautók bérlése Salta, valamint Jujuy tartományainak ellenőrzésére, az Argentínába tett utazásunk jelentős kiemelése volt. Véleményem szerint elengedhetetlen az, hogy saját kereked legyen az ország ezen a területén. A túra elindulása ugyanúgy rohanna, és olyan sok figyelemre méltó látnivaló van, hogy áthúzhassák, és megnézhessék az út mentén. Utazás Argentínában, ellenőrizze!

Közúti kirándulást tervez Salta / Jujuy Argentínában? Vessen egy pillantást a videóinkra!

Nézze meg további argentin videóinkat itt!

Mint ez a cikk? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.